آموزشگاه شهید مدرس مشهد کاوه

فعالیتهای پرورشی آموزشگاه

آموزشگاه شهید مدرس مشهد کاوه

فعالیتهای پرورشی آموزشگاه

آموزشگاه شهید مدرس مشهد کاوه

فعالیتهایی که طی سال تحصیلی دراین مجتمع و آموزشگاه صورت می گیرد در این وبلاگ قرار می گیرد

آخرین نظرات
چهارشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۳، ۱۰:۰۷ ب.ظ

متن و آهنگ شعر سرود ای ایران ای مرز پـر گهـر

 

 

متن شعر سرود ای ایران ای مرز پـر گهـر

 

ای ایران ای مرز پر گهـر

ای خاکت سرچشمه هنر

دور از تو اندیشۀ بدان

پاینده مانی و جاودان

ای دشمن ار تو سنگ خاره ای من آهنم

جان من فدای خاک پاک میهنم

مهر تو چون  شد پیشهام

 دور از تو نیست اندیشهام

در راه تو کِی ارزشی دارد این جان ما

 پاینده باد خاک ایران ما

سنگ کوهت دُرّ و گوهر است

خاک دشتت بهتر از زر است

مهرت از دل کِی برون کنم

برگو بی مهرِ تو چون کنم

تا گردش جهان و دور آسمان بهپاست

نورِ ایزدی همیشه رهنمای ماست

مهر تو چون  شد پیشهام

دور از تو نیست اندیشهام

در راه تو کِی ارزشی دارد این جان ما

پاینده باد خاک ایران ما

ایران ای خُرّم بهشت من

روشن از تو سرنوشت من

گر آتش بارد به پیکرم

جز مهرت در دل نپرورم

از آب و خاک و مهرِ تو سرشته شد گِلم

مهر اگر برون رود گـِلی شود دلم

مهر تو چون  شد پیشهام

دور از تو نیست اندیشهام

در راه تو کِی ارزشی دارد این جان ما

پاینده باد خاک ایران ما

 

شعر : حسین گل گلاب

 آهنگساز : روح الله خالقی

 

بی کلام

دریافت

 

 

 

  • مجید کرامتی

نظرات  (۳۱)

  • ابااباباباب
  • راست میگید تا اخر نمیخونه من هم باید برای فردا همه ی اهنگشو ببرم مدرسه

  • وانگ جونگ
  • عالیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 

  • فاطمه 💟💟💟💟💟💟💟💟
  • عالییییییییییی بود فقط چرا صفحه سوم کتاب فارسی را نمیخوان 

  • بماند اسم ما خب
  • عالی اما تا آخر نمی خونه 

     

  • ریحانه بابایی ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
  • عالییییییی 

    من ایران رو دوستت دارم 

     

  • مجید روحانی نژاد
  • عالللللللللللللللللللللللللللللیییییییییییییییییییییییی مممممممممممممممننننننننننننوووووووووننننننننن

     

    من این آهنگ رو دوست دارم

    و ایران رو

    عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

    عالی بود 😍اما بقیش رو نگفت😐

  • دانیال شاکری
  • این شعر خیلی قشنگ است ولی تا اخر نمی خواند

     

    من این سرود رو خیلی دوست دارم

    شعرش خیلی خوب و قشنگه عالیه اما یه بعد شعر رو نمیخونه متاسفانه😘😘😘😘😍😍😍😍😊😊😊😊

    افتضاح

    من اینو از سرود ملی بیشتر دوست دارم 

    ببخشید فایل صوتی شعر کامل نیست

    ممنون

    عالیییییییییییییییییییییییی😍😍😍😍

  • آرین مظفری
  • عالی ولی از بهشت خزّم دیگه نمیگه

    عالی

     

     

    عالی 

  • محمد پارسا
  • عالی بود 

    واقعا سرود زیبای است  

  • زهرا دوست دارم
  • زهرا دوست دارم

    Awli bud

    بد نیست 

    من اینو واسه ی حفظ کردن می خواستم 

  • سینا حقیقت جهرمی
  • عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

     

    عالی من عاشق این شعر هستم ممنون 

    من سال دیگہ میرم کرہ جنوبی و واقعا ایران رو دوست ندارم ولی باش

     

    انترا

    عااااااالی بوووووووود💎

  • سید محمد سینا موسوی تبار
  • خیلی قشنگه

  • رضا اکبری
  • سلام خیلی قشنگ است ومن ایران راخیلی دوست دارم

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی